Wednesday, April 27, 2011

masa depan aku ngan si dia.

lately ni aku suke gileerrrrrrrr makan anggur. rasa cm nk mkn tiap² hari. tp amin slalu beli kan kt carefour axis pandan. kt pandan ek cuk? :P amin suke durian.aku skang ni mcm tk lalu sgt nk mkn duyan. so bertuka la ke anggur. so amin kne dgr ckp aku. kalo tk dgr name nye durhaka. hua.mazhab mane kau cilop ni sya???


tolong jgn tiru aksi sebegini. buruk padahnya -___-



p/s : aku suke berbual kosong pasal masa depan ngan amin. eh seriously meh.aumaummmm. biar la kosong.at least amin pendengar yg setia. haku? pentido yg setia kalo amin bukak mulot :D

3 comments:

onthespot said...

lepas ni nak citer macam2 bile anda depan mate jer..tido je gua suap ngan anggur

Mama AF said...

suap la polaroid ke.sodap gak. thanks ucukkkkk.muahhhh skettt :D

Mama Melissa said...

hahaha. cakap pasal masa depan itu penting! :)

kelakar la sya ni, ur bf buka mulut, dia tidur laks.. hehehe