Wednesday, July 9, 2008

for my new "sharifah"..ngehngeh


ni adiah tuk anak buah den yg akan lahir mase bln pose nnt..muahahahaha..awal kut..takpe2..cute kan kasut nih...thnks 2 oly n family..ngehngeh..murah je ni taw..rm10 jek..sape2 nk order..boley r kaci taw kt gue ek..ngehngeh..anak buah den dijangka kan pompuan...n insyaAllah, name dea syarifah r..so bapak gue akan trsenyum riang cz akhirnye ade gak baka2 keturunan name dea..ngehngeh..btl ke ayat aku nih ha?ahh bantai je la..muahahahaha..kasut baby nih blh didapati dgn pelbagai warna..saiz boley dirunding kut...ngehngeh..sgt cute taw..gewammm je gue tgk..ingat nnt nk order saiz kaki gue pulop la..boley ke oly?ngehngeh..

xoxo
::mizzsyaidrispinkrulez::

6 comments:

Nurly Hamid said...

alala.. tomey nye kacut tuh.. hee.. macam owang yang menjual nye kan? haha!! dan owang yang membeli nye juge.. :p hm, tok saiz orang2 dewasa atau lebih mudah dikatakan orang tua seperti anda, tidak digalakkan untuk memakai kasut tersebut.. sebab kalu pakai, kaki akan jady busyuk.. hehe.. tak lah.. betol kew nark? nanty tanye mama eyh.. hee.. thanks laa pwomote kasot baby tue.. nak pikir name company laa.. nak letak ape eyk? cewah.. angan2 tinggy.. hm, btw.. nak wish congarate cz akan bakal dpt anak buah.. wah, berbuah2 laa keluarga syed yew? heee.. kay babe. c u in class.. :)

mizzsyaidris said...

thnks oly..hahaha..ngehngeh

zippo said...

erk.. lawa...
saya nk leh... nk kasi kat ank buah i gak..
huhuh n95 lama xbunyi ni.. nk kena kacau ke.. huhuhu

mizzsyaidris said...

hahaha..cepak kang mr zippo nih..nape lame cenyap je mr zippo?mcm besh sgt dok kemaman tuh..hahahahaha

sheera said...

ala comey :)

mizzsyaidris said...

:))