Friday, April 10, 2009

is it enough??


caption:malam itu..hee..mlm?time ni da kul 3:30am la!
erm aku cuba dalami dea..
aku cuba fhami dea..

aku cuba dekati dea..

aku cuba meminati semua fav dea..even semua perkara 2 hanya lelaki saja yg suke!

aku cuba selami dea..

tp..

kadang2 bila bersama dea..aku rasa..aku TAK CUKUP selami dea btl2..manyak perkara aku tk tau pasal dea..dan yg paling terok..aku tk berpeluang bercakap dgn dea walaupun seminit!
so sad..:( bukan GUESS, bukan MANGO, bukan SHOPPING, bukan PHOTOGRAPHY, bukan MAC...tp superbike! fewwww..

6 comments:

Cik Jannah said...

alahai..
igt kan ape la..
hik3

onthespot said...

mmmmm dann mmmm lagi

sape ek?? said...

ye la tu...or saye..hehehe

Mama AF said...

sapa?

AieSha said...

becinta ngan edy ke?? adusss!

Mama AF said...

addy pok? CHOIII!! lesbian gamaknye!hahahaha