Monday, July 27, 2009

owang kaci..kite trima je okeh :P




tagged from nadem.
p/s:baca tewos wat okeh :P


1- Copy Award Diatas Untuk Diletakkan Di Blog Anda

suda!

2-Nyatakan 5 Fakta Menarik Tentang Si Pemberi Award Ini

1. erm beliau ni mrs nenas
2. penah jumpe sekali mase kt alamanda..
3. wouh 1st time berYM ngan beliau ni...sy sgt truja ngan beliau..pasai mulut dea blh tahan powernye..hahahaha :P
4. penah plan ke melaka bersama beliau n encik nenas..tp last2 tk jadi..dowang je yg pegi..:D
5. beliau merupakan rakan gossip saye jugak!hee~~

----------------------------------------------------------------------------------------------


" Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mahu mencuba. Jangan sesekali mengatakan kamu tidak mencintainya lagi jika kamu masih tidak dapat melupakannya.."by yasmin ahmad

di copy & paste dr blog oly..hahaha..khas tuk semua pembaca :P

6 comments:

Anonymous said...

mmg betul ayat dari Yasmin tu..tp lg sakit jika kita menyintainya..sedangkan dia menyintai org lain...

Nadiah :) said...

10 things about urself ko x buat weh~

haha

p/s: kem slm kat cik abg ko..:P

mizzsyaidris said...

hahaha
tk yah wat la pasai aku..tk penting pun..pasai hang lagi penting mek..:P

jai.jezz ^.~ said...

jelez doh aku jerk x dpt2x lagi..

mizzsyaidris said...

olo2..meh i kaci u meh..hee..amik la..u wat ok

azizie said...

al-Fatihah utk yasmin ahmad.. seorang lagenda film tanah air yg hebat dan terima kasih atas karya²nya yg menyentuh seluruh masyarakat m'sia..

we will miss u..