Monday, December 7, 2009

harus atau tidak harus??

1. beli iphone setelah ade blackberry?
2.still guna laptop walaupun ade pc yg canggeh manggeh?
3.jadik photographer kepada ex bf tuk tunang@kawen beliau?haiyooo?
4.intern jauh2 atau area cyberjaya je?
5.smbung wat asgmnt MI atau sambung esok je?
6.simpan phone number ex bf?
7.dgr gosip atau kuar kn gosip?
8.berkawan rapat atau brkawan ala kadar je.
9.kawen cepat2 atau abis blajo bawu kawen?hahahaha (tk de kaitan!)
10.ermm.gado lame2 atau buang je ego pasai gado lame2 bukan bagos pun tuk kesihatan!kang dpt penyakit sakit ati!muahahahaha :P

p/s: kadang2 susah nk wat keputusan dlm mase trdekat.kn kn kn?

9 comments:

Nurly Hamid said...

ikot atas kemampuan diri sendiri. jangan paksa diri untuk memiliki sesuatu yang diluar kemampuan kita. =)) Cewah..

mizzsyaidris said...

tibe2 cm emo lebey ni.hahaha.aceli gua dlm situasi no 3. yg len2 tu hanya ngade2 je

angah iza said...

yg no 3 tu x harus...
hehehe.....

onthespot said...

1. beli iphone setelah ade blackberry?
tak payahlahhh
2.still guna laptop walaupun ade pc yg canggeh manggeh?
laptop bley bawak jenjalan..
3.jadik photographer kepada ex bf tuk tunang@kawen beliau?haiyooo?
apesal lak keliru ni...bukankah anda ada bf baru
4.intern jauh2 atau area cyberjaya je?
tak kisah dimana...dekat dihati
5.smbung wat asgmnt MI atau sambung esok je?
bukan patut dah buat smlm ke?
6.simpan phone number ex bf?
yang mane bley buat kawan simpanla...x kesah
7.dgr gosip atau kuar kn gosip?
dua2 tu dah kira berdosa
8.berkawan rapat atau brkawan ala kadar je.
ikutlaa
9.kawen cepat2 atau abis blajo bawu kawen?hahahaha (tk de kaitan!)
sabar2 beta tengah kumpul duit nie..kalau bley bayar ngan bulu roma..manyak...
10.ermm.gado lame2 atau buang je ego pasai gado lame2 bukan bagos pun tuk kesihatan!kang dpt penyakit sakit ati!muahahahaha :P
jgnla gado2 ... berbincanglaaa...jgn terus cakap nak tido :D

onthespot said...
This comment has been removed by the author.
mell said...

muahahhahahaah!!!!

betul2!!! nada telah ade bf baru kan.. kalau bosan leh bawak bf baru besame2

mizzsyaidris said...

mell : :P
ala nape private beloggg??cm ne nk singgah belogg awk?ngee

mell said...

ala.... emel sya ape?.. mell invite meh :)

mizzsyaidris said...

mizzsya1986@yahoo.com