Monday, April 5, 2010

friend requests

to sue : hehe.ai aceli nk lawan ngan amin.tp of coz laa kn mesti la ai yg mng.hoho. td tgk blog sue dea tepek frenz requests kt blog dea. so wa pun nk tepek gak. wa pun nk mintak maaf kt ntah sape2 yg add. tk dapet eden ni nk approved. sbb kite mmg tidak pernah dikenali pun kn. bukan sombong. tp ianya sbg lgkah berjaga2.sbb skang ni mcm2 mende blh jadi kn? tk payah nk kwn ngan ai. sbb ai myk gile kwn. tk caya?


kwn kt fb ai adalah kwn yg btl2 i kenal dr sekolah tadika smpai ke university.i penah jumpe.dan berblog. itu sahaja. yg tibe2 nk add sbb nk tgk gmbo n stalker, itu bukan kwn.so tk payah add. statmnt diva ke hape ni?hoho


p/s : esok presentation beb! gua cuak! kije da siap.tggl 3D je. harap semua ok. ouh tk sabar nk blk tmerloh this weekend!siyesly! :)

6 comments:

onthespot said...

eleh...wa punye request pun dah 105..friend approved dah 893.. :P tu pun sbb dah pernah delete request..kalau tau nak lawan dah lame wa simpan..mesti dah dekat 300 ( yo yo ooo)

Aiza Aidid said...

hahaha.. ko kan mmg diva.. so sttmnt tu le r pakai..;p

mizzsyaidris said...

amin : da kalah wat cara kalah okeh :P

put: hahaha.no komen laa :P

suezensuzanna said...

wah!..berlawan2..:D

Ratna said...

cecece diva betul laa sya ni! femes mengalahkan aku skang ni.

mizzsyaidris said...

hany : tu la susah jadi diva ni.haiihh