Wednesday, April 7, 2010

reporter

salam reader.salam to MY LOVELY CUZEN.

erm today i nk cite pasal reporter.
dulu father i beriya2 sgt nk i jadi reporter.maybe sbb ade adik beradik beliau jadi reporter yg bermula dr bawah smpai skang dea da berjaya, penah memegang jawatan pengurus besar berpangkat datuk di salah sebuaah syarikat penyiaran dan juga berjaya mbuat org tidak suke pada beliau. erm tol ke rmai org tk suke kt reporter?maybe mulut tempayan mereka??ouh risau gak kalo aku tulis2 ni nnt kne saman ke hape ke kn..ermm. aku blaja journalism couse selama 3 tahun ianya suatu pengalamn yg terbaek sepanjang idop aku. tidak penah sesusah belajar seperti diri ku skang ni..
kalo org biase yg mulut agak2 tempayan pun org akan pggl reporter bergerak kn..nape nk sibok jaga tepi kaen aku ha wahai cik2 cuzen aku?walhal aku, name adik beradik korang pun aku tk pnah tau.lagi kn korang blaja kt mane,amik kos ape, full name korang pun aku tatau..betapa dasatnyee aku ni kn. sbb aku tk penah nk amik port. sory 2 say la. diva sgt ke aku smpai perlu ade reporter mulut tempayan ni mjaga tepi kain aku yg kaler pink ni ek??smpai aku tulis status fb pun nk sebar2 1 dunia..fuyoo. kadang2 terasa seperti mau mintak sainn..ermm mintak sainn pelisss!
sbb pe aku tk amik port?sbb myk lagi port2 aku nk kne amik tau..port klang lgi penting kot tuk aku peduli. penah da sorang cuzen yg cari pasal ngan aku dgn mbuat cite bukan2 pasal aku. aku direct..teros kol mak dea. senang habis cite. sbb aku pun tk de no fon dea. smpai skang if aku gi umah dea pun sbb aku nk jaga ati mak aku.tu je.even ko tu jejak umah aku pun tk penah.ye laa tganu-pahang..jauh..kate nyee. aku blh je drive dr pahang bawak mak aku blk kg halaman dea di kuala tganu. ngan kene speed trap bagai.cool!
aku pun slalu drive ke sg petani kedah.dr pahang.kg halaman ayahda ku tercinta. tk penah rase jauh pjalanan cacat permandangan. hoho

da tk de idea nk ckp ni.sbb penat ngan presentation dan membeli-belah tuk jual beli esok! hurm.penattnyee

btw to my lovely cuzen : i know..its you bebeh!

1 comment:

suezen said...

nk jd reporter???