Saturday, June 12, 2010

ready ke?

i terbaca cite kt blog ex gf incik bf..haha sape2?adalahhh..okeh sgt2 sedey cite dea.n i pun rase dea amik cite dr sape ntah.sbb tu bukan cite dea.sbb dea blom kawen..hehehe :P

Esok lusanya baru la kusi meja, fridge, dah segalanya sampai. Barula bernafas sket. Tapi tu la, sebab laki aku sorang je yang keje time tu, aku gatal nak blaja lagi saper suruh, everytime dia dapat gaji, dia akan draw semua duit gaji dia and ketepikan siap-siap. Ni duit rumah, ni duit bil api air, ni duit tepon, ni nak belanja barang-barang dapur, ni pulak duit Di nak belanja time blaja nanti, duit nak simpan, bagi mak dia lagi. Sedihnya aku tengok, sampai ada satu time tu aku tengok dia lipat duit RM50 dua keping masuk dalam wallet. Aku tanya itu duit belanja abang sebulan ke? Dia senyum and angguk. Duduk Subang Jaya dengan duit RM100 sebulan??? Mana nak cukup. Masa tu aku rasa Giant tu dah cukup mahal barang-barang. Kalau boleh nak beli kat kedai runcit depan umah ni je.

Everytime dia bawak aku gi jalan-jalan hujung minggu, dia mesti tanya 'Di nak apa? Nak baju?' Memang aku nak sangat, tapi tak terkeluar perkataan 'NAK' tu bila terbayang nanti dia kat opis makan apa kalau duit tu dah buat beli baju aku?

lepas aku baca cite perempuan ni..mmg i nk nangis gile2..sgt2 sedey! ya Allah ready ke aku nk kawen nnt??mcm mane khidupan aku lepas kawen nnt??dpt lagi ke aku memliki handbeg guess? hehe.ngade! i nk kije! i tk nk tgk my husband kije sorang2.lagi2 kalo dok kl.if kawen ngan lelaki status Dato' blh la ko benti kije lepak umah men ps2! erm..da ready ke blom??haihh

No comments: