Monday, July 19, 2010

shopping RAYA

aku mmg suke amik kesempatan kalo bos tk dok ni. pe lagi hupppdate belooggg la.ngeee. eh korang da sopingg raya blom?hahah pose blom lagi da sibok2 nk raya kn :P

kain2 semua da bli di jakel ari tu tp tatau nk wat baju bentuk hape?hahaha. ade gak survey2 erm maybe kurung moden je kot. itu yg terbaek bila da berumur 24 tahun ni.. haicehh cm tua sgt aku ni :P skang masalah i tatau nk kaler pe.kunun2 nk same kaler ngan incik bf. ari tu beli kaler pink of coz wajib. turquoise dan kuning.pehhh pehhh. raya sakan nampok kn! tu ntah bile nk anto jahit kn. yang pasti 1st raya 1 family aku akan pkai jubah yg abah beli kt mekah dulu. ha time raya la baru aku nk pkai kn kn kn.

tak sabar nye nk pose. rindu ngan suasana SAHUR.ngeee

p/s: masih kompius ngan maxis & celcom

2 comments:

suezen said...

x yh konpius2..pki je digi..murah lagi:D

kemain shopping raye...pose pun x lagi nih

sharifah fateha syed idris shahbudin al haj said...

sue pkai digi ke?

tk mo digi. member2 semua maxis. amin nk celcom. haih