Saturday, August 28, 2010

kalau la masa blh berulang..

erm
kalo la masa blh berulang..aku tk kn pergi ke zaman tu.aku akan anjak kehadapan. erm kalau blh la...

kalo la masa blh berulang..akan aku luangkan masa.akan aku abiskan masa..masa aku bersama org2 yg aku syg..ewahh!

p/s : penah aku mintak agar aku diberikan kesempatan merasa "lupa ingatan" untuk selamanya..agar aku lupa zaman2 dan kisah2 itu lagi..

2 comments:

sArAh NuR kHaDiJaH said...

salam Cik Sya

:: Kalaulah masa boleh berulang...
echa nak kembali kan Incik SJ
dalam hidup echa macam dolu2..
Dan kita dapat lah kenal lebih
dekat lagi..b4 ni kenal nama
jerk...
:: xsangka jumpa sya kat belog..

:: nite =D


~echa~

sharifah fateha syed idris shahbudin al haj said...

hye sarah

pk2 gak sape gerangan nye ni..

bile tgk blog n kenangan cinta tu.baru tingat.

erm. menda yg lepas jgn dikenang. :P

sya pun kadang2 je kenang mende2 yg lepas :PPP