Thursday, September 30, 2010

perkahwinan itu REZEKI

andai berkahwin pada usia muda.itu adalah rezeki.
andai berkahwin lmbt itu juga adalah rezeki.

saya amat tertarik ngan tajuk semanis kurma mlm ni. KAHWIN LAMBAT AKIBAT TERKENA SIHIR. sy masih muda lagi untuk pikir kn alam perkahwinan. abah juga tidak mgalakn anak2 berkahwin ketika masih dlm proses pembelajaran. tp sy sgt2 tertarik berkenaan terkena sihir ni. kenapa ade jugak manusia mcm tu?org lebey sket,dengki.org myk harta pun dengki.org lebey ilmu pun dengki.nauzubillah. bagos kah anda berfikiran seperti itu?jauhkan lah kurafat2 ni wahai kaum2 hawa. kenapa sy ckp tuk kaum hawa?kerana kaum hawa ni la yg mempunyai 90% sifat dengki berbanding lelaki.sy tk nafikan sy juga mempunyai sifat2 seperti itu.tp sy akan cuba untuk membaikinya.

td ustaz tu ada ckp.petanda2 awal terkena sihir ni, antaranya susah nk tidur mlm.seperti ada gangguan.haih.
*berfikir


BISMILLAH ( Dengan nama Allah )

Barangsiapa membaca sebanyak 21 kali ketika hendak tidur, nescaya
terpelihara dari godaan dan gangguan syaitan, dari bencana manusia dan
jin, daripada kecurian dan kebakaran, dan daripada kematian terkejut.

3 comments:

onthespot said...

takde button like lak kat belog nie..buat please

sharifah fateha syed idris shahbudin al haj said...

button LIKE

hahahaha

izwan7 said...

salam.. ingat x tajuk die?
tadi ade ulangan. tp x sempat tgk habis nak smyg jumaat. respons kat shoutbox blog sy pls. tanx