Thursday, December 16, 2010

lelaki

okeh 1st time gi survey bday prsent tuk gf ngan kaum adam. aceli myk mende aku tak pasti sgt ngan kaum adam ni. kadang² myk kompius sket ngan perangai dowang.

okeh sbnarnye kn wahai kaum hawa, lelaki ni tau ngomennn je pasal kite..ish bli shawl lagi.ish beli handbeg lagi.ish bli ish beli.beli lagi ishhhhhh. haaa time dowang nk bli brg tuk kite..time tu la dowang blh tk nmpak ape yg kite suke sbnarnye. ala for me kn la..amin tk payah la u susah² nk bli tiffany & co keeeerr, tk payah susah² bli fairlady sebijik tuk i.uhuk.pengsan amin baca ni :P yg penting dea tau ape yg aku suke.walaupun mende tu sikit je sangkup paut nye.
td aku tgk sekumpulan lelaki, sibok tanye masing² eh ape nk bli ni..ape yg sesuai ni..ish ape bju trend terkini ni tuk pompuan..aghhhh. acecece. if korang bg batu tulis name gf korang pun, kaum hawa ni akan senyum manjang okeh. amin, jgn la nk kaci batu lak on feb ni ye ucuk. tu sbg contoh je taw taw :P

ha tau kn penim koranggg.


gmbo tuan tanah da lama tk tepek kt belog kan kan kan :P




6 comments:

Nurly Hamid said...

feewit! gambar kakak terbalik-terbalik! :D
Hehe.. tu lah nak carik brg lelaki susah. dah la mahal gilos! mcm kite kalau bg anting2 sepasang pon dah senyum smpai kaki. kan!

onthespot said...

ok..dah tau dah...tq bg hint

sharifah fateha syed idris shahbudin al haj said...

oly : canggeh kan gmbo gue?hoho

aming : hey batu tu contoh la .

onthespot said...

xpe2 i bg seakan2

fery said...

huh..batu byk jenis batu kot...hahahah...DIAMOND pon sejenis batu..kan aming kan..kan...kakakaka(suka la tu mek tyah tuh)

sharifah fateha syed idris shahbudin al haj said...

hah. batu diamond tu ai suke.awahahahaha