Sunday, January 16, 2011

karma

dlm idop aku ni..bukan ape.aku mmg takot kalo hukum karma tu berbalik kt aku blk..erm cm ne nk ckp ek,,if kite penah wat salah, kite akan dibalas blk sebegitu yg sama sebijik cm ne kite wat kt org tu..aku akan mintak dijauhkan walaupun pernah gak suatu masa dulu penah aku melencong jatuh cinta kt tetttttt yg da ade gf.hua! smpai skang aku slalu mintak agar suatu ari nnt aku dikurniakan ilang ingatan hanya part aku jatuh cinta tu je.sbb susah nk luput dr ingatan.aiceh!
(bocor rahsia)!
cam gitu gak bile ngan amin tuk zaman skang ni kn.aku cuba tuk tidak tipu dea.tidak menduakan dea. dan semua katakan TIDAK! untuk segala kesalahan yg biase² kaum hawa ni buat.
sbb apa aku wat gitu?sbb aku tk nk suatu ari nnt aku dibalas begitu.perasaan kecewa tu sgtt terok tuk dirasakan sekali lagi. berkali² aku mohon pd amin tuk bersikap jujur pada aku.dan aku juga akan cuba sedaya upaya untuk jujur terhadapnya. walaupun kadang² aku cm melencong tp cpt aku lupakan perasaan lencongan tu :P

okeh aku cm tk blh nk teroskan.risau ade yg terasa :D

p/s : kadang² aku berfikir..cm ne kalo aku berada di tempat pompuan tu..mesti kecewa T__T

3 comments:

onthespot said...

please dont

Mama AF said...

dont cha baby! :D

twinklelady said...

Jangan pernah kecewa dengan apa yang kita ada! kita harus bangga walaupun hakikatnya kita kecewa :) Btw, cinta paling indah apabila dua hati yg ikhlas utk sayang menyayangi kannnn!! Heheheeee! Sonok gak baca blog kau nie! Ilang meroyan aku!