Tuesday, February 8, 2011

fairlady masuk workshop 10minit je?


hihi.title kau nk panjang lebar kan kan. :P
okeh memandangkan today nk gerak khas pulang ke tanah air, so aku pun amik la kesempatan nk lunchie munchie ngan incik kekasih.so pick up la beliau kt opis.betoi² smpai depan opis, teros temperture keta aku nek.aircond panas gile.smpai berpeloh aku dlm keta.aku teros kol abah..hihi memandangkan aku ni pompuan normal > tatau pasal keta.tau bawak n tawuk hello kitty dlm keta :P pastu abah suh amin tgk kn.so amin tgk la.pastu bawak gi workshop dekat ngan opis dea.fewww penat taw aku crita ni.hihi. ngupenyeee ade 1 suis ape ntah jadah nye name dea rosak.so tuka2 dlm 10minit gitu total rm40..so bergerak la blk fairlady ku ini.

tp kn tp kannn
korang(pompuan) kalo nk gi workshop better bawak la seketol dua jantan.sbb kan takot kne tipu taw.



amin ngah kusyukk tu tgk enjin turbo gua :P thank taw mucuk.aiceh! thanks sbb sanggup masuk opis lmbat sbb tlg temani cik gf dea kt workshop.mane nk dpt bf gituu???i sorangg je taw!aicehhh.koya lebey nampok muw!

2 comments: