Wednesday, March 23, 2011

bila usia ku 25tahun

aku dijaga rapi oleh ibubapa ku smpai ku berumor 25 ni.semua complete.ape yg aku mahu.semua akan ku dpt. sebut saja apa sajaaaa.tp dr kecik smpai la umo ku 25 ni.segala idop aku seolah diatur oleh parents aku.seyes ku ckp. dr kecik smpai ke besau tuk zaman skang ni..abah aku akan kasi ape sahaja permintaan ku asal saja ku ikot atau dgr kemahuan dea. termasuk impian beliau tuk melihat aku menjadi seorg wartawan.sudah tercapai dgn segulung diploma.
sepanjang idop aku. smpaikan keperluan harian aku gak akan disediakan oleh abah aku,hampir semua perkara! bil tepon aku pun dea akan amik tau.
actually baru 2mggu aku start kije yang btl2 kije dlm bidang ku tuk zaman skang. dr photography smpai la ke segala adobe akan aku sentuh! best! dan ari² aku pikir. bila usia ku 25 tahun ini.aku akan amik alih idop ku semula. biarlah aku yang atur idop aku.biar la aku yg gi workshop anto keta tuk serbis! biar la aku yang gi byor bil tepon sendiri.biar la aku yang isi minyak sendiri. dan biar la aku yg kemas katil ku tiap kali mangun pg!hehe

p/s : dan..biarlah aku yg tentukan sama ada mau smbung master atau tidak fuhhh! penat blajo ni wessssss!!

No comments: