Saturday, May 28, 2011

1 pahang!

1aiceh aiceh! ala2 1msia pulop.heksss kau hado?ku?hado laaa jugak.
okeh btw.. pepagi buta da mangun sbb nak anto amin ke klinik.dea demam terok katanyaaa laa.smlm half day je kije half day lagi dea bantai tidoq.katanyaaa laaa. so pepagi ku pi mandi lelaju selaju yg mungkin, cari baju kurung, solek sakan dan clutch. haa kau hado cenggini pesen nk anto org sakit ke klinik??hahahaha. lepas gi klinik, ku pun beransur pulang ke temerloh. di sebabkan da duaploh lapan hari ku tidak pulang ke tanah airku itu, lalu ku amik la keputusan tuk menziarahi kengkawan kt kuala lipis. eh ingt ku sengsajaaa je pkai bju kurung bagai ke kuala lipis? nope laa. ku cecantik cenggitu sbb nk attend alfifajri's wedd. kire nyee ni side beliau pulop laa. aku smpai kt dewan residen kuala lipis tu tepat 2:30pm. huh blh bilang bape org je yg tggl.haiyakk! tp besh aku kire vvip.eh very very very double very important person, bila pengantin yg teman aku mkn!hehe.haa kau hado? sempat lagi aku posing sakan kt pelamin,amik berkat kata ku :P
sempat gak aku interbiu pengantin pompuan, dr nadiah, dea ckp nk kawen atleast 15k dlm tangan!haiyakkkk! telan air liur soploh kali haku :P

okeh da lamaaa gileee aku tk jengjalan kuala lipis. tk rmai member pun jumpe.maybe memasing da kawen dan tk duk kuala lipis lagi kot :P
manyak seh kenangan di sanaaaaaa.aummm mengimbau nostalgia pulop. jom lelayan gambo kuala lipis.


kalo dlu nk blk umah, turn left turn left :p

ingt putrajaya je ade alamanda?hahaha ni tempat dating haku dlu2 ni :P

KFC je uolss ade?temerloh mcm2 hado laaa :D..kenangan ni :P





asik tepek muka seth tan je kt belog. kali ni aku tepek muka tuan punye belog smpai 2 keping.gmbo muka je.almaklom kang org makin lupa muka aku cam mane pattern :D

3 comments:

C-I-K-I-N-T-O said...

wah....nak tgk gambar :) kin keja arini, kalau tak berjumpa lagi kita kat Lipis..hehe

Mama AF said...

gambo kt photographer dowang. sya malas nk bawak camera :D

onthespot said...

gitu die skang terkenang kesah lame pulop doh