Thursday, May 19, 2011

salah perempuan ker?

okeh ini isu sgt sensitif.bg lelaki itu adalah salah pompuan.tp bg aku, laki or pompuan alaa sama je salahnye. kalo bertepuk sebelah tgn tak akan berbunyi kan?


ini adalah sebagai contoh sahaja :D

perempuan suka laki byk duit?lelaki ni tak pikir pulop yg kaum2 dowang ni sibok cari pompuan kaya.blh sponsor idop.senag cite blh la bli iphone 4 sebijik tuk awak nnt! eh bukan takat iphone 4. 5, 6 ,7 pun moleyhhh punye! aku paling BENCI lelaki yg suke nk salahkan pompuan! mcm dea tk wat salah! huh nonsense!

4 comments:

lady~yint said...

hahaha ini tembak straight terus nih...

sharifah fateha syed idris shahbudin al haj said...

ini isu semasa je.tk de kne ngena sesapa

aTy _faRed~ said...

lelaki yang baik adalah ade rase tanggungjawap dalam diri sendiri untuk menanggung segale yang wajib pada isterinye selepas kawen walaupon isterinye tu kaya dan banyak duit...[kalau tak jangan jadi kan lelaki begini sebagai suami..] :)

lady~yint said...

hehehe ok