Friday, May 27, 2011

surat untuk abah..

salam abah,

harga minyak ron 95 tk jadi nek. so abah jgn marah kt pm jek. kire ok la tu dowang tk nek rege minyak ron 95.btl la kata abah masa kite pi survey keta tuk kami dlu, " selesa dan yg penting jimat minyak". dan CCH itu jadi hak milik kekal dan didaftar atas namaku. hadiah paling bermakna dlm idop haku.ok tu je.lelebih pulop.

abah,
umo 59 tahun ni.abah suda pun lengkapkan keluarga kita.dengan sempurna.dengan cara abah. untuk pertama kali nya, bila aku ade masalah, dan untuk pertama kali nya, abah menyuruh aku untuk settle kan ngan diri sendiri.mampu ke aku?ya allah.sgt2 rasa terjatuh dan susah untuk bangun semula. bayangkan seumur idop aku, 25 tahun ini, tidak pernah ketikanya aku ada masalah, aku sendiri akan selesaikan. semua mende aku akan refer kt abah. abah kan mentor aku. dan bila tiba masanya abah serahkan tugasnya kepada anak2 beliau. dan aku laaa yg paling susah nk wat keputusan. sampai aku off hp.tk nk abah cari aku. biarlahh. da 4 mggu aku tk pulang ke temerloh. dan 4 mggu jugak aku tak bercakap ngan abah. -________-


HOLIDAY! sgt2!!!! aku nk cuti!
sapa2 laa yg kenai haku ni mmg jenis tiap2 mggu blk tmloh.tk blh lsungggg tk nampok muka sugar daddy haku tu..


muka aku laa nk majok smpai setahun?hahaha.mmg tk laaa.esok aku nk suprise itu sugar daddy aku tu. sbb da myk kali dea tanye kt akak aku " tyah tk blk ke mggu ni?" hehehe

No comments: