Friday, June 24, 2011

aku kecewa jozang dop sodap time final! T.T



tengkiuuuuuuuuuuuuuu to me.hehe. dpt jugak!alhamdulillah





the best part. dslr aku tk blh wat cenggini.hahahaha!

aku da bosangg gile ngan dslr. tp masih cintakan photography. masih cintakan depth of field. masih cintakan shutter speed. dan masih cintakan wide lense. smlm aku gi terjah lowyat plaza sbb nak ganti compact camera ku yg tlah selamat dicurik oleh housemate aku yg paling bangang sekali!dan itu adalah hadiah dari amin.sedeyhhhh gileeee! dan aku mmg tlah jatuh cinta kat sony nex5. tp disebabkan aku da ade sebijik dslr. so better cari compact camera sahaja. untuk merakam setiap detik!aicehhh! kau larat nk usung dslr kehulur kehilir? bagi adik² yg sedang berjinak² dslr, teruskan okies. nnt da bosang, try test beli camera ni pulop okies!
jengjenggg!






p/s : sedeyh gile aku jozan kurengggg mlm ni. sedeyh wei! penat aku cari port nk nonton maharajalawak kt bangi.naseb dokat je!


No comments: