Tuesday, June 7, 2011

blaja tuk idop sendiri.acececececeh!

semalam aku kne marah ngan abg kt ostel mmu tu sbb aku tk bawak resit deposit ostel aku yg aku da settle ngan dowang tahun lepas! mana laa aku tau kalo nak check in & check out semua kne bawak slip deposit semua tu! haih!abg tu siap tanye umo aku bape T.T.. aku cam nak nangis pulop.hahah poyos pulop! aku siap sound abg tu! "mana laa sy tau! sblom ni bapak sy yg settle!" smlm tu pun sbb aku nk byar abis2 sblom tggl btl2 mmu tu! 1 mmu aku jalan.nk settle semua mende!haih penat gileeeeeeeeeeeeeeee

salah aku gak.sblom ni seyes aku tk penah amik tau pasal semua mende ngarut² ni..semua bapak aku yg settle.tibe zaman skang,bapak aku suh blaja settle sendiri, aku rasa cam nk down sket².semua perkara okeh! even nk isi air wiper kt keta sendiri pun aku tak tau.seyesss T_____________T


naseb ade incik bf.blh gunakan dea :D paling best siap bli air mineral kt carefour sbb nk tawuk kt wiper je padahal.agagagagaaaa


dea la yg isi air wiper.dea la yg tlg aku angkut semua brg nk pindah bagai.dea la yg drive keta aku.dea la yg isi minyak keta haku.dea la yg format pc,laptop haku.dea la yg bli camera haku yg ilang kne curik dlu tu.dea la yg bakal beli camera baru tuk haku.wakakakakakaka :D dan dea la yg bakal beli ipad 2 tuk aku nnt.haa gitu! :D tepek muka dea manyok² sket kt belog.amik hati kata org.aummm





dan ini.





bukan wang hantaran ye.nak mampos hantaran aku ngan rege cenggini? haa ni resit keta haku yg bapak aku bli kan tuk aku dolu².aku terjumpe dlm keta.eh bapak aku simpan resit ni nk suh aku beringat² ke hape?hahahaha
ni pun aku tk penah amik tau.bape rege keta haku.dan aku baru tau.
T________________T

No comments: