Thursday, June 2, 2011

mc la kunun kununnyeeee

kunun laaa rini amik mc.sbb family dtg kl.wekss! siap ckp kt bos, me sakit perot yg kronik.sengugut kata kau kann. bagos bebenor kau menipu ye cik sya.hehe. paling terbaek, td eh baru je jap td gi dinner ngan aming juding kt chicken rice shop midV, baru ngap 2 sudu,aku da sakit perot kronik,teros pi toilet dan muntah sebyak soploh kali!ces siap kire!hehe. mmg tak tahap.kuar abis semua yg ku mkn 2 ari ni.hahaha.mcm2 la ado.megi pun kuar.huahua. aku rase gastrik tu.sbb aku tk mkn pe2 pun 1 ari ni.sibok gi settle mende2 yg harus disettlekan ari ni bersama family haku. tk sempat me ni nak ngap secubit dua nasi.aiceh! da la td mkn pun lmbt.dlm kul 9pm gitu.pe lagi, teros muntah kuning ijau pink bagai laaa.aku da tk layan camera yg blh masuk dlm air tu, brg tu yg aku mintak2 sgt kt amin sblom gi mkn.aisehhhmeennnn.kalo tk sakit perot td mmg ku da dpt la td kan.hehehe. palling best, aku tk sempt nk tatap muka seth tan rini! goshhh!!! tkpeee cybertracker kan ado!ngeeee.sekian sahaja cite dr ku, live dari ampang. :P


muka tggu nasi smpai!sblom muntahh :D

No comments: