Tuesday, July 12, 2011

hala tuju

kerjaya wartawan dan kerjaya designer. 2 dunia yg aku lalui. jauh menyimpang! rmai member tanye. tk menyesal ker? eh anda penah menyesal dgn setiap langkah anda dlm idop ni? setiap hala tuju pasti Allah akan membantu. jgn risau :) kadang² aku rindu dunia wartawan. aku rindu nk wat skrip bagai. aku rindu nk wat news balik. aku rindu interview org ,aku rindu dunia broadcast. tp rindu je la. nk kembali smula ke dunia tu, mustahil la kot. sbb ku lg suka dunia skarang. mana² pasti ada hala tuju.asalkan kita yakin dgn hala tuju kita pilih sendiri. aku tk penah penat ngan kerja ku.tp ku penat ngan perangai org yg sudi report............................. bos suh block fb dan youtube kt opis! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!




PATSEGI? ini logo :D



p/s : dua ari telan cheese burger. hoi sila diet :P

No comments: