Thursday, July 21, 2011

kiki 10bulan.


hamboi tiap² bulan kau nk tayang tumbesaran kura² kau kan.eh ape salahnyeee. aku ade. haha pui.

mcm mana nk tgk kura² cpt membesau selain kasi makan secukupnye?

*tuka banglo dea. ke banglo makin besau la.baru dea blh lari² jengjalan. berenang.so dea myk aktiviti baru rasa sedap idup nye.
*slalu jemur dea kt matahari.if anda ni bz melampau cam cik sya ni, kiki ku ni ku tawuk seblah tingkap da matahari akan lemparkan sinarnya masuk membias melalui tingkat.ewah kau! haa cenggitu. fyi, kura² sgt suka cahaya matahari.tergedik² dea kalo mangun pagi tu :P
*selalu belai² dea. gosok² cengkerang dea.aku slalu kalo tencen aku kuarkan kiki dr banglo, pastu biarkan dea jengjalan kt lantai.aku akan ckp mcm² ngan dea.
*kiki da soploh bulan ni pndai geget tgn aku.bapaksss sakit.hadoi. aku akan bersihkan cengkerang dea tiap² mggu.kalo aku bz tk de masa,aku anto kt bapak dea, aming juding :D
*makanan dea, aku akan sesuka ati aku la nk kasi tiap2 jam.kanss mane tk membesau ngan jayanyaa kiki kau cik sya. tu je la kot setakat ni.




iklan kejapss



my new toys.ngeeee


p/s : kengkawan bergadoh sakan kt fb pasal pertikaikan pompuan yg ade degree blaja tggi² blh ke dpt 20k sebulan. mcm² mende blh wat gado skang.aku?eh lantak korang la wei.

1 comment:

艾米拉 said...

xsemesti nk dpt 20k...even bkn masa skrg...masa akan dtg sapa tau????so xrugi pon pmpn ada degree.. ;)