Sunday, August 21, 2011

Baby you're the best I ever had :)


dua hari berturut² aku gigih memandu dr cyberjya ke kl.hamboi! da cam serasi da mrr2 tu ngan diri ku ini :D aktiviti of coz shopping sakan rayaaaaaaaaaa! haaa hamboi! sabtu pi terjah jln tar. aku suke pi sana.bukan best shooping.tp aku in love ngan suasana manusia bersemngt mau raya! dan dua ari ni aku tido lpas subuh :D nantoknyeeeeeeeeeee.tak sabau mau kelik kampong ni wey! cuti smggu!yeay!dan dan dan dan aku akan blk kg this friday. dan dan dan aku ade exam mlm tu. dem!
lpas exam aku akan gerak pulang ke tanah air. and for the 1st time, tahun ni aku gigih membeli something for my parents. ape dea?adelahhh :D aku gak akan pos kad raya tuk dowang! dlu mak slalu pos kad raya tuk aku.walaupun masa tu duk ostel sm teknik kuala lipis :P. dan for now on, aku lak amik tugas tu.biar mak aku lak senyum :)



hamboi merah mak ngah bibir aok ni :D

No comments: