Monday, August 15, 2011

hari ni punye cite wei!

hi morning! 1stly aku sakit mata ngan color header aku ni.celaaa sgt! :/ ok aku actually baru mangun dr tidoq wei! now 12 :20am. berbuka td, soploh minit lpas tu aku bantai pi tidoq! terbaek!hihi.terawih ke mana kan. lately ni aku rasa penat ya ampun! sangat². kije berlambak! asgmnt berlambak! bf je tak berlambak!huhuhuhui. tp alhamdulillah aku dpt gak lalui ngan jaya nya.demi masa depan. org len boleh, why not sharifah fateha syed idris tk blh kan kan kansss?
best nye cite rini, aku kije cm biase. yg tak biase nye aku rini, aircond bilik aku tu baek punye rosak! aku lak berlapis² pkai baju. style kunun² :P.hambek kau berpeloh² aku design banner!
pastu nantok aku tahap gaban.blh lak ngah panas tu aku layan nantok.smpai tertido baek punye.tp ngadap pc.cm mano?haa lu pikir la sendiri. then aku pun kekonon la nk blk lmbt sket amik ati bos kot2 dpt bonus baek punye tuk raya ni, aku pun kuar opis 6:30pm. blk then pi bazar cyberjya, hambekk kau!makanan semua da abis! sedeyh aku.sobsob. dan terbaek nye aku berbuka megi cup sahaja. kan best kalo mak aku baca belog aku ni.

oklah da sahur, nk smbung tidoq! ya allah tatau la pasai pa aku nantok sgt skang ni...

p/s : aku benci tgk org pndai blakon. dlu punye tk suke.pung pang bagai! tp ku tak kesah punye.lantak kau la. tak amik port punyeeee :D

No comments: