Friday, August 5, 2011

tekanan

lately ni aku rajin bebenor brsahur. tapi masalah sgt bg aku skang ni..pepagi nk pi kije aku jadi malas pasai ngantok tahap kronik!ari tu aku pi bantai mangun kul 10, then pi cri mc.huhu
sblom tahun2 yg lepas. aku tk de masalah pasal sahur ni.tekanan pulop aku rasa :D so aku amik keputusan tuk sahur sblom tido je. iaitu pada kul 12am. tu wktu2 aku tidoq la tu. eh aku da lamaa gile tk tidoq kul 3,4am. rindu pulop.huhu. dan lately ni aku slalu migrain.pun tahap kronik. rupa rupanya aku ni tekanan darah rendah. dan pengsan kt toilet baru2 ni. pehh mmg terbaek. ku ni kire spesenn la ngan abah ku pun tekanan darah rendah. dan doctor ckp aku ni terlalu stress. stress kije dan blaja la kot :P

* Tidak makan terlalu banyak. Justeru mereka berkata: “Hai golongan sufi, jangan makan banyak, nescaya kamu minum banyak, kamu tidur banyak dan sesal banyak”.

ari ni sahur di umah maAbah. hamboi meriah carey bebenor sahur aku kali ni. kenyang tahap kronik :D haih semua kronik :P slamat berpuasa & bersahur semua!

p/s : jangan bersedih, tabahlah wahai hati :)

-posted using BlogPress from my iPhone

1 comment:

onthespot said...

jgn suke tekankang(ganu sket) hehe..

im here with u my love