Friday, September 9, 2011

pompuan ni, jenis tk blh tgk pompuan len lebih sket wei!

jenis pompuan melayu ni.jenis tk blh tgk pompuan len lebeyh sket. ha kau!panas satu badan tgk org len sambung master! then jenis ngumpat² kt fesbuk. eh tk elok la bro.dah org tu rezeki dea cm gitu. rezeki awok cm len pulop. aku tau ade tempias sket mende tu kt aku.ahh kesah lak gua?mcm aku ni idop pkai duit bapak dea kan. ish tk elok la pompuan2 sekalian. andai itu suratan takdir dea, so biar je la.doa yg baek² je la. ni jenis 1 geng ngumpat kt fesbuk. kalo korang nk tau tu la jenis pompuan melayu kekampongan sket.sikit2 nk ngumpat! mcm susahkan idop dea lak kan. 1 lagi jenis ckp pungpang pasal agama.dosa la ape la. dah kau color rambut pkai short pants tu dpt pahala lak ker?slalu je nampak.tp aku senyap je.member len sibok ym aku dan gelak baca status ko.aku senyum je la.nk ckp ape kn?aku bising bukan pe.tp aku tau dea bercakap pasal seseorg.dan aku rasa tk tk elok lak.jgn la ckp cenggitu kawan.dan aku tau dea baca belog aku.hihihi. hi!

btw ari ni aku penat gilerzz.smlm 1 ari lari sana sini dlm mmu, then pegi kl settle MARA, then blk shooting,pastu kelas kul 8-10pm. paling best aku yg lapau tahap gaban,member aku pejun terkurung dlm bilik! kunci rosak. dan bayangkan sekor warden pun tk de kt ostel!sibok gi open house katanya! mmg terbaek! dan 2 jam aku try2 bukak ketok bagai,then baru la warden smpai dan bukak pintu! aku kalo blh nk maki warden tu! mmg cipan! kalo la kwn aku mati dlm tu ko jwp la dunia akhirat! settle on 1am! dan 1 am aku baru la mandi.dan baring atas katil.tuhan je yg tau betapa penat giler aku smlm!
dan ari ni. bos aku lak suh aku interbiu budak2 yg dtg interbiu kije katanya ade 7org. sbb bos aku gi penang branch kt sana. mende best mase aku interbiu dowang, dowang ni pkai gmbo myspace kt resume! cayalahhh!huhui

now 10pm.aku baru balik.




penat ok jadi sharifah fateha syed idris ni weyh!


No comments: