Friday, September 16, 2011

sensitif?


sama ada mau torch 4 or iphone 5? itu belakang punye cite! yg penting aku da byar fees :P

cite best ari ni.pepagi aku msg bos aku..

me : morning christ. today kerja ka? no cuti hari msia?
boss : haiya ini hari ka hari msia? eh today cuti.i forgot meh. salam 1msia. hv fun sya!

best kan bos aku?cuti pun blh lupe kan.nasib aku msg pepagi buta dan dea reply.kalo aku da siap masuk opis, then bos aku baru nk msg,mmg aku akan mintak bonus 2 tahun berturut2 kangg tauuuuu :P

next week aku start exam. lek luuuu. ari ni study pulun² esok n lusa gua nk sambung terjah open house sekitar kolumporrr lagi! eh sapa yg tidak menyempat nk invite me for op, sila la msg, bbm,whats up kt gua ok.gua akaan sedaya upayaaaaa dtg walaubagaimanapun skali pun!hamboi!

rindu kt kiki.kiki duk umah ayah dea skang kt ampang. mesti dea tk suke duk sana.pasai bapak dea malas nk cuci banglo dea!huahua





cool eh?tinjau² pet wonderland kt midv aritu mau survey² banglo kiki yg baru!untunggg la kau kiki!haih!
mau banglo baru kne tggu bapak awok masuk gaji ujung bulan ye.huahua :D

No comments: