Friday, November 18, 2011

kongsi

background music : bila cinta ost lagenda budak setan


idop aku dikelilingi lelaki yg kebanykkan nye sering dikecewakan, terkeciwa dan mengecewakan. byk perkara yg aku dgr dr kwn2 golongan perempuan, mereka sering mengiyakan lelaki yg byk mengecewakan mereka mereka dan mereka. tapi dlm kehidupan aku lak, hampir 90% lelaki yg dikecewakan pompuan. huah! mungkin. dlm lingkungan umo aku- 25 tahun. dan kwn lelaki aku lak merupakan seorg pelajar. ya pelajar. pompuan skang mana nk pndang sgt student. tk de keta.mkn pun kne share². ape kelasss kau maria kan! eh itu bukan aku ckp.itu kwn2 lelaki aku yg ckp.kebanykkan la dowang ni ditgglkan atas alasan yg cenggitu la- student.tak de keta.mkn kne share.pastu LAMBAT MASUK MINANG! penat nk tggu, katanya. hahahahahaha

btw, bf aku dah kije and semua lengkap.tp aku still tak kawen lagi. isu lelaki itu student, bukan masalah kalo awak sygkan dia btl2, am i rite? apa sgt setakat syg laki tu sbb laki tu kasi awak brg2 mahal? dan sy bukan cri laki yg blh beli kn saya sebuah audi r8. kalo amin kasi,,aku amik je la. rezeki jgn di tolak :P

eh ini bukan perihal aku eh. ini isu kenapa lelaki sering ditinggalkan dek kerana masalah² di atas ni. akak, duit bukan menjamin masa depan indah ye kakak. mende tu sekejap je. dan jodoh bukan la berdasarkan lelaki itu student dan makan kne share² ye. aku pun penah gak berada dlm situasi cam gitu. tapi tapi selama aku idop ni, aku tak penah ada bf yg dikalangan student sbb ntah.aku rasa aku kurang menyerlah kot kt kelas :D so tak de sapa pndang di campus.wakakakakaka! tapi tapi tapi, aku slalu je rasa makan pun kne share² duit. eh itu mmg sgt2 bg pengajaran kt aku.supaya beringat2 sebelom susah. itu yg amin ajar aku.

isu nya.kenapa perempuan tak blh idop susah?share duit byar mkn pun susah ke?ala apa sgt takat 5inggit! byar je la.jgn la tunjuk awak sengkek sgt kt laki tu. awak pun ade kerejeee and blh beli tv lcd sebijik! eh! ya ya ya.itu target aku sblom menjelang tahun baru.dan sedang masuk dlm perbincangan aku n amin.huahuahauhauhauahua.


cinta itu KONGSI. bukan takat kongsi masalah. kongsi hati,kongsi kasih sayang.kongsi gelap. eh!

p/s : berjuang cik sya! u can do it! ya saya sedang berjuang melawan kesakitan perot :P



No comments: