Tuesday, November 15, 2011

sharina's & badai semalaman :D

congratz to my best friend ever! puan sharina sharif, ya beliau la yg paling rapat ngan aku masa kt teknik dlu. penah 1 dorm.1kelas duk sebelah2.dea pengawas sekolah,aku pengawas gak.pengawas library :P. dea la yg aja aku add maths.subject yg paling aku dop suke tu! now dea dah kawen,aku yg lama bcinta.tp dea kawen dlu. T__T hehe. paling best.aku laa org paling lmbt smpai kt majlis dea.sian dea.eh kesian kt aku la.ade gps pun blh gak sesat kt rawang tu.apekedehallll?



then dr rawang bergegas pulang ke kota raya semula.aiceh! biasa la kalau dah dpt tiket pree ni, slalu last minute org inform. "mau dop tiket free?" hehehe.org kasi,kita kasi rembat sahaja. trima kasih kt kwn amin juding yg kasi ni.aku lupe lak nama beliau :P

dan tujuan aku mau sgt tgk teater ni of coz la BUKAN KERANA ERRA FAZIRA YE.



No comments: