Sunday, October 7, 2012

Updated

Dah lama syalala tk update belog kan kan kan? Huhu. Bz melampau plus da tk de hati nk menaip pnjang lebau kot.ngee.
Ari ni free melampau. Hati tergerak nk berbelog. Maybe hati da kembali senyum. Ceh! Tp taip kt fon je. Sbb pc ntah pasai apa tk blh on. Grrrrr!
Nk cite mende ni wei? Hurm. One by one la.
Syalala kije cm biase. Seperti biase. I love my job. Huahus. Blaja? Still learning. Huhuhu. Erm cinta? Eh tak payah cite la. Mengarut je cintan cintun tu. Huhu.
Btw aku sgt rindu seko2 nye adik kesayangan aku dunia akhirat. Smlm dea bru fly ke UK. Fyi , ninja further study in  degree plus master in electric electronic eng at uni west of england. Kau tak de lagi jauh nk blaja ka? Aku gak seko2 kt sini. Sobsob. Seyesly aku sgt sgt sgt sedih dea jauh dr aku. Aku la org paling kuat melalak sakan kt klia smlm. Hahaha! Semua sibling blaja smpai overseas. Aku je terperap kt msia. Tkpe. Mana2 sama kan. Hahaha nk sedapkan hati nurani. Kuikui.

Ninja cepat balik k! I miss u already baby. 3years je. Tk lama. 











Sent by Samsung Galaxy Note

1 comment:

iietamalek said...

wah..niqab! suke sangat tgk orang berniqab ni...