Monday, January 21, 2013

salju di danau rindu


assalamualaikum.
aku mmg suka hati je title ke laut sket. so abaikan je la :D
hah agak gegeh aku skang nk update belog memanjang kan. padahal kije berlambak ni.
ok today kite puasa. hahah pang! ngade pulop :P ngah pikir nk berbuka apa yg terbaik dan ter ter ter sodap di abad ini. actually dlu aku tk reti masak lgsung. sejak dua menjak ni sejak2 aku ke arah nk tukar status, dan amin asik bising nk suh aku masak ini masak itu, so aku pun ngan gigih nye blajar masak. cewahh! skang ni da 5 bulan aku makan masakan sendiri. cewah cewah seee betapa aku agak teror masak skang. cewah! 

preparation kawen? omg. sapa kata kawen ni senang wei!!! phewwww. peloh2 aku settle mcm2 mende nk buat. duit tak payah ckp la. skang ni nk beli handbag pun kne pikir soploh kali. .huhu.
tapi perkara paling excited pasal kawen ni, aku design kad kawen sendiri! bapak aku ckp 
" tak guna jadi designer tp kad kawen suh org buat" ceh padahal nk cut cost :P

so kita tgk je la hasil nnt. simple but nice. tu tema aku sepanjang wedding akan datang ni.

omg omg omg excited nyee! 


1st draft kad kawenggg amin & sya

perasaan : debor jugak wei nk jadi bini org ni. seremmm dan pelbagai perasaan dtg. dan kalian, doakan la yg terbaik untuk aku n future husband till jannah. itu yg aku harapkan selain melupakan perasaan bodoh2 yg sering singgah..emm maybe. kuikui. smoga berjalan lancar. 
in shaa Allah

No comments: