Friday, February 15, 2013

tik tok

"kalau seseorg tu kerap kali menipu tak mustahil dea akan tipu, dan tipu dan tipu dan menipuuuuuuuu je. "


assalamualaikum
sy selalu berhadapan dgn seorg penipu. kerap kali menipu. dan tipu. dan tipu lagi. kerap kali sy akan berhadapan dgn golongan seperti ini. haih, malangkah aku?
emm. tp kali ini. sy berhadapan dgn pencuri. sekali mencuri di rumah sy. dan dua kali berani mencuri di rumah saya lagi. pehh. mmg gua tak blh tahan bro! teros gua rasa nk hentak muka lu bro! nasihat sy kan. biar muka cantik, hati pun kena cantik cik kak! jgn buruk sgt hati tu. ish. buruk padahnya sgt melampau2. biasa dgr cerita dia itu dan dia ini. tp kali ni terjadi kt diri sendiri, pehh gua panas bro! rasa nk tikam dan kerat2 bg campak daging kt buaya. haa baru kau tau erti penyesalan.
tapi jenis aku ni. pungpang je kt belog bagai. bila berhadapan aku jd kesian. bukan takot wei. tp aku kesian. sbb dea tu mcm jenis eh sgt2 kesian la. disini aku bilangkan pd kamu ya. aku halalkan semua brg ku yg kau curi di rumah aku. ada jugak kan spesies gini zaman ni? ish. malu je tau.
oklah nak blk! melampau kan kul 5 ptg nk blk dah kan. hahah! 
sebelom tu. cite sket pasal kawen ni. aku ngah cari bowl. cewahh. untuk apa? haa itu akan ku cerita kemudia. so layan gamborajah! 

chalow!



 second hall umah mak aku. penoh barang kaweng aku je. kecuali vacum tu :P

aku pulop, sedang merehatkan kepala hotak di pantai melakau, melaka. hihi. walaupun tak gemor pi melakau sbb "tak suka" sgt golongan melakau ni. atas sebab2 tertentu. tetibe :P

2 comments:

Princess Feyqa said...

wah nti kena cpt2 kemas tu hehe

iietamalek said...

Ramai juga cmtu...muka cantik tapi ade perangai buruknyerr..huhu