Wednesday, June 5, 2013

belog syalala.


assalamualaikum

haaa. salam khamis. Salam Israk & Mikraj.
seriously. aku mmg bosan tahap gaban kt opis rini. sbb tk de kije nk kne buat. semua da settle. dan. bos aku pi holiday! so syalala sgt free today!

bosan kan? aku siap design banner baru tuk belog. bapak la bosan sgt tu kan. nk taip entry pasal kawen. tp tak de mood yg kekawen tu lg. nnt2 je la. 
smlm aku rasa mcm ada satu emosi yg lain. dimana aku rasa tatau la rasa apa yg ada tu. happy ka?sedih ka? ntah! mcm kosong. nothing. pasai apa ntah. seyes tatau. kadang2 kan. aku rasa ada somethings main kt kepala aku. hah. malasnyeee nk pikir! ahh lantak

apa2 pun aku tak sabar nk masuk rumah baru! yeay! hallo seri kembangan! :P 

1 comment:

erin suhaimin said...

buat satu utk aku. hahhahaha lebiu sungguh!