Sunday, June 30, 2013

cinta jangan pergi


Tak pernah missed cite ni since epi1 lagi.. Cerita seakan2 cerita aku before i'm getting married dimana aku diberi dugaan untuk memilih. Konsep Allah itu mudah. Berdoa. Maka, dipermudahkan jalan nya.
Dugaan bertunang sgt sgt tercabar. Melalui dugaan itu lah tahap pemikiran dan tahap kesetiaan aku diuji. Namun aku masih lagi diberi peluang tidak aku terjajar terpesong dan tersalah membuat keputusan.

Keputusan aku sudah pun kelihatan. Dan pemilihan aku untuk bersama seseorang suami di dunia & akhirat sudahpun terjawap.

Kadang2 kita diuji untuk melihat sejauh mana kemampuan kita menguasai satu perhubungan itu. Dan jalan penyelesaian yg terbaik akan dibuat sepanjang hidup. ya. sepanjang hidup. Dan dlm tempoh 2 bulan aku menjadi seorg isteri nya, aku lupa yg aku ada air mata, dimana tidak setitispun ianya mengalir dalam tempoh itu. Malah apa jua kesusahan aku, dgn ada nya suami, semuanya menjadi kesenangan untuk aku. 

Alhamdulillah. Pilihan yg terbaik sepanjang aku hidup. Memilih pasangan hidup di dunia & akhirat

In shaa Allah :)

p/s: Maaf, bukan cerita cinta jgn kau pergi. tp cerita aku :P

Sent from my iPhone



No comments: