Wednesday, June 26, 2013

dari dapur syalala



assalamualaikum
aku skang minat mendalam sesangatt masuk dapur n masak. cewwah! 
sapa tau, 2 tahun lepas syalala ni zero lgsung dlm masak2. masak ayam goreng pun tak penah! dulu la. 2 tahun yg lepas la. 
skang ni Alhamdulillah. ckp je apa korang nak, inshaa Allah bisa diusahakan. cewwahh! hehe
semlm aku try buat kek. mcm biasa hp kt tgn call akak aku. "haa lpas tu masuk apa?"   "wei apsal cair semacam je ni"  "vegetable oil ni nk cari mana" "wei fresh milk tu kalo beli kotak tu blh ek?"


haaa tu la soalan aku. akak aku naseb jenis redha je la.hihi thanks!
nak tau apa lagi jenis masakan yg aku penah buat? dah share recipe hanya di instagram @syaidris dan cari hashtag #dapursyalala



dan ini juga fav aku kala ini. hari2 dgr dlm opis.





okay, chalow!

Sent from my iPhone



1 comment:

suezen said...

cewahh sejak bergelar isteri ni.....memasak je kejenyer