Thursday, March 27, 2014

hospital bag for mummy AF

Assalamualaikum. 
kali ni aku nk cite persediaan aku untuk hospital bag untuk diri ku sendiri. Ini sebenarnya depends individu la. Rasa nk bawak 2 bag gedik terlebih mcm aku ni pun boleh. No hal la. Nak sumbat 1 bag pun boleh. Eh tak de hal la. Yang penting suami2 kita tak rasa terbeban. Time2 cenggini kene pikir pasal perasaan suami jugak. Almaklum nk kuar duit byar spital nnt :P

untuk brg aku, aku sediakan
1. Towel kecik & Towel besar
2. Maternity Pad
3. Breast Pad
4. Kain Batik, Tshirt
5.Maternity Panties
6. Stokin
7. Toiletries
8. Nipple Balm
9. Sweater & Tudung

Apa lagi agaknya aku terlupa nk sumbat? Mcflurry & double cheese burger tu time aku dah kne warded baru beli la kot ye :P






Okay ni ngupe aku di kala 35week. Next Week kne pi check up, and Baby AF tlg la pusing ke bawah. Kepala kt bawah best tau baby! Korang tlg la doakan untuk aku dan baby AF ya.

1 comment:

suezen said...

kepala baby kt ats lg ke?