Thursday, April 16, 2020

HALLO 2020! HALLO PKP :P



My lil princess, Ayra 6years & Alayna 4years.



Assalamualaikum!
Hahahhahahahahahahahaha lama giler tak update belog wei! 2 tahun kot :D
Aku still lagi 2 anak. Tak mau tambah2 dah ponekkkkk :D


Emmmm nak start dari mana ek..
Btw skang ni tgh musim PKP Corona Virus, WFH layan anak2, meeting, masak 3x sehari dan bla bla blaaaaaaa. Penatnyeeeeeeee.

Banyakkkk sgt terjadi untuk zaman 2018 dan 2019. Banyak cite yg sedih pedihhhhhh je. Plus aku jobless selama setahun. Berhuhu la aku duk kat ngumahhh dengan gumbiraaaaaaa.

2020 March ni aku baru je start keje kat tempt baru. Kat mana? nnt aku tunjuk gamba :P

Ni aku peram agar lama tak publish2 kt belog ebb byk sgt kerjaaa. Ha la musim PKP ni wei dengan Aku baru start kerja, eh baru je smggu tau, terres kne Lockdown stay at home. Jenggggg. makanyaaaaa kita pun WFH bersama anak2. Tudiaaaaa selama 30hari PKP ni, hari2 laaa aku jadi tiger kt ngumoh tu :D



Hilang 10kg duk ngumoh jobless khennn :D

Debab2 mama


Sahabat susah senang sentiasa ada tak kala aku di bawah dan di tepi blkang kanan kiri ehh semua side la :D


Haaaa ni la opis baru aku! Hallo Jakel. Me as Graphic Designer kt sini. 



okaylahh nnt aku update lagi, nak sambung nonton cite Korea ni :P

3 comments:

nurainimg said...

Kau geng Aku!!
Baru nak start update balik!!!
Hahahha.. Welcome Back...

nurainimg said...

Kau geng Aku!!
Baru nak start update balik!!!
Hahahha.. Welcome Back...

nurainimg said...

Kau geng Aku!!
Baru nak start update balik!!!
Hahahha.. Welcome Back...