Thursday, December 23, 2010

hana tajima


Hana Tajima is a 23 years old British Japanese designer
she converted to Muslim five years ago.

sape2 yg bertudung agak style mesti kenal minah ni! kompem! sape tak kenal hana tajima kn.eh aku suke gileee ngan minah ni.mmg stylo mylo habiss! tp aku kureng suke kt yuna.maap ye kak yuna :P aku pun tatau nape aku tk suke fesyen yuna.padahal lebey kurang same je ngan si hana ni. tp ntah la.aku rasa aku tk suke ngan yuna.lagu2 dea pun aku tk suke.maap skali lagi ye.nnt aku wat double check pesal aku tk suke..comei gile si hana ni.style sendirik! make up pun simple mimple. bile la blh jumpe kn kn kn

"I started wearing the hijab the day I took my shahada. I came to Islam in a really natural way and it was all a part of that. On a personal level it was a good way to distinguish what had gone before in my life, to what was in front of me."-hana tajima





p/s : aku suke baju kawen dea.aumm


No comments: