Monday, May 16, 2011

abe seth tan pulop dah!

org sibok ngan mamat² korea.aku sibok ngan abe aarong ajis ni. actually tk penah lgsung taip "aaron aziz" kt google search! eh betui taw!

hahahahaha aku baru like aaron aziz ari ni?wakakakaakah! nampok bebenor aku tk penah sedar kemunculan abe aarong ajis ni. sbb already hv double AA yg len kot :P



jom jalan-jalan tatap muka abe seth tan ni.aummmm!




huuuuuuu
haaaaaaaaaaaaaaa
hoooooooooooo.abe polis pun moleyhh! dlu kecik² aku penah cita² nk jadi mek polis. ceh dan²
hoiiiiiiiiiiiiiii..aaaaaaaaaaaaaaaaaaa.uuuuuuuuuuuuuuuuuuu


aku suke mamat² pkai topi. tp amin tk suke. erm aku da wat statment cenggini tgk kan ajee..next entry ni bile aku tepek gmbo ngan amin kompen amin pkai topi memanjang. :D


4 comments:

onthespot said...

gitu skang...terimalah i seadanya

Mama AF said...

hahahahaha.lek la bro.

Mama Melissa said...

ahhhhh tidakkkkk..... hehehe

Mama AF said...

wes mu tk blh tidak². mu da kawen :P