Monday, June 13, 2011

emosi

Be with someone who really deserves your heart. Not with someone who acts like they deserve yours!

ayat atas ni jiji penah ckp kt aku. tk de la sebijik ngan speaking london bagai. tp lebih kurang cam gini la. eh bukan jiji je.aku rasa seluruh kwn aku ckp dan nasihat aku cenggini gak bunyi nye dlu². hehe. actually aku btl² da nantok td. tetibe baca quote ni kt twitter,teros aku mangun taip kt belog!pantas!ngeee.

aku rasa aku da kehilangan kwn yg sorang tu.merangkap kononnye dlu aku ade perasaan kt dea!acececeh! perkara paling TERBAEK aku buat dan disokong sepenuhnya oleh jiji! siap bangga ngan aktiviti aku tu!hahahah! dlu aku slalu pikir, cm ne nk ilangkan perasaan BODOH yg penah aku wat seumor idop aku ni.susah gileeeee kot! skang aku rasa everything gonna be okay! and i'll be fine! anda tk de dlm idop sy,cukup bermakna. semua perkara.semua berkaitan anda, semakin aku DELETE dlm kotak memory aku. biar la anda tak mahu TEGUR sy lepas ni pun,perkara tu tk penah wat sy MENYESAL dgn tindakan sy. aceceh!

disini, aku nyatakan, betapa aku rasa BODOH gile ngan perbuatan anda terhadap aku dlu². aku mmg dipermainkan dan anda rasa ianya jenaka paling sodapp sekali dlm idop! pelbagai pihak dtg bercerita kan semua perkara bodoh² tu setelah ianya sudah lama berlalu! dan aku juga rasa nya ianya perbuatan bodoh! mmg paling bodoh!

dan akhir sekali ingin ku nyata kan jua... BILA RASAKU INI,RASAMU!think about it! dan aku tak penah rasa nk blas dendam ke ape.menda da lepas.tp aku bru tau untuk zaman skang.sgt sakit. trima kaseh jd kawan sy untuk suatu ketika.trima kasih juga anda jadikan sy bahan jenaka anda! hebahkann la pd semua org disekeliling anda.dan nyata kan anda tidak bsalah.smpai mati pun! dan sy sgt mhargainya :) dan sy yakin, anda suda pun ketemu "kwn baru" yg sudi dgr luahan dan cerita anda. dan mungkin akan menyimpan perasaan melalui itu. :)

sy tk penah kesah,anda tk hingin tegur sy lepas ni pun.Allah ada. :)


No comments: