Monday, June 13, 2011

ewahh ewaahh!

taip laju2! esok kije pagi.so kne tidoq secukup nye soploh jam :D okeh! me skang sgt² bz.sgt² myk mende nk settle! ewah kau mcm ngah wat persiapan nk kawen!wahahahaha.disamping tu aku bz ngadap mende alah ni gak! siap download kt fon.blh men time trafic lite ngah merah menyala.



hamboi kau!siap beli pepatung lagi!
siap gantung dlm keta.haaa kau hado? fyi, sblom ni aku gantung pepatung hello kitty kt situ.tp bapak ku loghat sgt pi buang sbb nnt malaikat tk masuk. pepatung hello kitty tu mmg besau pung.bapak ku mmg pantang kalo mende² cm ni.siap cabut sticket mcD drive thru sbb israel punye. zaman skang ni semua haramm la bg bapak ku.tp ku slmber je sangkut angry bird pulop.tp kecik sket la. kalau anak ikan aku nampok, comfirm tggl tali sangkut tu je :D kalau nnt bapak aku bising,aku ckp je amin yg beli kan.tk elok tolak rejeki :P




ha saje je tayang bird gak.hahaha.angry bird tak dok, aku sangkut "owlie" kt leher pulop.kire fanatik gile² la :D



p/s : aku penat gileeeeee.nak hadap java script smula mmg tk blh blahh!

No comments: