Sunday, October 27, 2013

stroller & car seat pilihan anda???

assalamualaikum

okay rini terlebih bosan duk umah. hujan lebat. maka dgn hati yg ikhlas, sy pun on laptop dan update belog yg berawang ini.
hari ni nk cite pasal preparation for our 1st baby.
actually byk menda aku men order je adik aku, ninja, shopping kt uk lagi murah dan berbaloi baloi wa ckp sama lu :P


1st brg aku sibok sgt nk beli adalah stroller. nk stylo milo punyaaa la kekonon :P
pilihan utama aku dr dlu smpai skang adalah brand Bugaboo. Kekonon boleh la tolak stroller mcm gwen :P
tgk kt mid valley rm4k. tertelan air liuq wa ckp sama lu. abis 1 bulan gaji gua tu. stroller pilihan aku harus la 4 tayar. sbb aku tak minat lgsung 3 tayar. dan tak stylo. ceh!






dan yang kedua aku dok sibok2 sgt nk beli, car seat. Memandangkan aku ni wanita bkerjaya, cewwahh dgn ini car seat amat amattttlahhh diperlukan. Masalahnya skang ni kne beli 2 bijik car seat. 1 dlm keta mummy dea, 1 dlm keta papa dea. Memandangkan juga mummy dea pi kije agak lmbat, makanya mummy nya akan hantar ke umah pengasuh dan memandangkan papa nya blk awal, makanya papa nya akan pick up di umah pengasuh nnt. haaa agak jauh aku fikir bukan? hehehe
car seat pilihan aku senang je, stroller bugaboo pilihan aku tu include car seat skali. maka nyaaa. senang. selamat dan pilihan terbaik! wakakaka

pilihan papa nya pulak



over kan? hahahahaha :P tp lawa gak. 


semua menda dah order dgn baik kt ninja, next year dea akan pulang dan bawak semua2 brg aku dgn selamat.cewaaahh. Kt sana harga lg murah dan sgt berbaloi. Sapa2 yg ada sedara adik badik ka kan, ha blh la order. Tp jgn la pos, sekali pos, rm500++ untuk posting sahaja tau. Padahal harga tak sampai pun 500.

Sebenarnya sgt sgt laaa xcited tggu org baru ni. Aku la antara nya. Smpai tidoq pun blh mimpi2 beranak bagai. Now dah 14week. Welcome to 2nd Tri. Semoga dipermudahkan. Inshaa Allah.

chow chinnn chowwwwwwww

No comments: