Wednesday, December 18, 2013

baby cot for baby AF

assalamualaikum, 
hari ni aku nk cite pasal baby cot. Dah lama sbnarnya survey baby cot seantero malaysia ni. cewwahh! Ya ampun harga baby cot mmg buat bakal2 mummy menangis meraung tgk harga! Puas aku cari kt ikea lgsung tak memenuhi citarasa. Harga je mahai. Tp kayu seakan rapuh. Bukan semua brg ikea tu bagos. Kne tgk betol2 baru puas hati. 
Smlm men google je "baby cot murah 2013" hahaha ala uols macam tak biasa lak google perkataan "murah" kan. Semua mende kalau blh nk murah2 dan berbaloi. Maklum msia skang mcm dah tak berapa nk aman, semua mende brg naik harga! eh :P
Aku jumpe website ni
seyes harga agak murah! Sbnarnya aku tingin sgt baby cot mcm irine nadia untuk baby FM beliau! Dulu google2 mmg harga tercekik tulang ikan blom tentu dpt keluaq balik tulang ikan tersebut! haaa tgk peribahasa aku :P harga baby cot tu dlm rm3k. haa kau. Pi cari ikan pi telan cpt!
Tpi maybe rezeki aku kali ni, kt babies kingdom ni ada baby cot idaman aku! yahooo! dgn harga rm899 sahaja! wow! Aku teros bg link kt amin, pujuk sket2, then dea teros ajak pi ptg smlm kedai dea di damansara. Tatau aku ka amin yg xcited lebih :P Agak gigih aku dari Equine Park menuju ke Damansara semata2 sebijik baby cot idaman hati kuwww ini.




Naseb masih berguna kembara amin, muat cukup2 kata org. cewwaaah! Tengkiuuu dedi for my fav baby cot! Mlm ni i bg serbis baekkkkk punyaaa okayy :P




Haaa da siap pasang. Aku la yg paksa amin pasang mlm td walaubagaimanapun! Hehe. Paling best dah siap pasang, tak muat nk masuk pintu bilik. sabauuuu je laaa. Tilam akan dibeli di ikea next month okay baby AF.



2 comments:

Aiza Aidid said...

baby cot kaler putih..same mcm baby aku pny..hehe

Mama AF said...

hamboi ko pun dah beli gak. mesti xcited mcm aku gak ni. hehe