Sunday, April 13, 2014

Berpantang : Port yg sesuai



Ini port berpantang aku kt umah mak aku. Dah siap semua. Mak & Abah aku la yg paling xcited sgt tu. Memandangkan nnt aku czer tak blh nk gerak byk sgt, so mak aku readykan katil bujang n baby cot so tak payah la nk rasa susah nk bangun bagaikan.

Bilik berpantang kne dekat ngan toilet. Senang urusan keluar masuk bank kan. hehe Tak de la senak sgt bahagian czer tu nnt. Pehh ngilu lak aku taip perkataan czer ni haa :P
Sepatutnya wekk 33 mcm tu aku kne hantar brg2 baby semua ke umah mak aku di temerloh. Tpi biasa la. ada je yg blom beli. itu ini tak de lagi. Last2, sabtu ritu aku teros terjah umah mak aku angkut semua brg2 baby n brg2 aku. So skang dah complete rasa nye. Memandangkan aku czer maka tak de la aktiviti panggang badan bagai tu nnt. hehe


Lagi berberapa hari je lagi ni. Tak sabau nk tggu syalala jr keluar! 
week 38. phewwwww.

4 comments:

suezen said...

panggang badan tu cmne sya?? penggang perut yer pernh dengar..

sya idris al-haj said...

ala yg bertunku bagai tu la. hahaha

Aiza Aidid said...

wah.. gud luck sya! insyaallah sume ok..mak aku dulu 3 org czer :)

nnt post pic syalala jr ok..hihi

nurainimg said...

weh, napa czer... tak leh normal ke?