Monday, April 7, 2014

Nuna Leaf for Baby AF



Puas la aku pujuk amin tuk natang ni. hahahaa. Harga aku dpt rm860 di Bebetotz tepi MRR2, depan zoo negara. Korang blh survey ok. Setakat ni, kt situ paling murah aku tgk.

Tapi Amin lg suka yg ni


Aku pun suka gak. Maybe lpas deliver, aku akan beli senyap2 :P
Yang ni aku tgk harga kt bebetotz RM 750. Bouncer ni sgt2 practical gitu. blh up & down. Almaklum zaman skang nk dodoi baby nk duk atas sofa je. hehe.


3 comments:

suezen said...

fuhhhh

Butik GebuGebu said...

Wow!! nak jugakkk!!xde ke sape nak letgo murah-murah..hehe

http://butikgebugebu.blogspot.com/

Dulu Gadis, Kini Mama said...

comell sesgt!