Thursday, September 4, 2014

Ayra is 5 Month

Assalamualaikum
Hari ni aku nk updated apa yg aku sediakan tuk Ayra, memandangkan Ayra, next month 6m, dah blh mkn mcm2 kan. So kne sediakan brg2 kelengkapan tuk baby 6 bulan pulop. Huh. Dasat kan mummy2 zaman skang. Ala.. tlg jgn compare mummy2 zaman dlu n zaman skang. sbb. ZAMAN mmg sentiasa berubah lol! Hehe

Mcm biasa, brg kelengkapan tuk Ayra, aku akan order kt adik aku, di London. Sblom aku order, aku akan survey harga brg2 di sini terlebih dahulu. Kang mcm tak berbaloi je. Contoh la. Ramai tanya aku, nk beli iphone kt sana. Fyi, harga iphone di sana sama je dgn harga kt msia. Tak de beza. So better beli di Msia je. Senang beli kt maxis je. EH! hahaha tlg promote gituuuu.



Ni semua kelengkapan tuk baby 6m. Apa mondo tu? Blh check list kt bawah ni. sekali harga uolss. Dan mcm biasa brand pilihan aku adalah Tommee Tippee. Dan ini adalah Tommee Tippee Explora.


1 Pounds = RM 5.19. So semua ni total RM 262 SAHAJA. Tak termasuk postage, Mcm kes aku, adik aku akan pass kt kwn dia yg blk Msia, so ZERO postage. Best sesgt dpt rege mcm ni! Sapa2 ada adik2 atau sedara mara duk sana blaja kt sana, sila lahhh amik kesempatan dgn segera! Hehe


Terlalu awal sediakan kelengkapan? Eh sendiri punya pasal, sendiri mau ingat. Motto aku sejak preggy lg. Hahahaha. Maka nya, "EH suka HATI GUA LAAA" gituwwww. 


AYRA FATHIYAH AMIN AIZUDDIN is 5 month already

2 comments:

suezen said...

ok murah giler. untunglaa ade contact kt sane. hehe

Mama AF said...

Kena amik kesempatan sementara dia masih disna. Hehe