Wednesday, September 17, 2014

Ayra is 5month!

Hah kau, tiap2 bulan la kau nk hupdate anak kau! 
eh shukeee hatii ittewww laaaa. belog ittewwwww. Pilihla sama ada nk leave comment, ahaks, atau kne pelempang. Hehe.

Assalamualaikum
Sebelom tu, aku minta maap la kpd pengkomen2 di belog. aiceh mcm byk sgt komen nye. Bukan tak nk reply, satu je tebiat aku adalah malas nk log in email belog. Hahahaha. Harap ampun & harap maklum :P 
Aku jugak mempunyai tebiat tak de masa tuk singgah belog org & baca. Inshaa Allah nnt syalala akan luangkan masa untuk baca. Terima kasih pengkomen dan pembaca sekalian. Lgpun aku wat belog ni tuk anak2 aku baca bilo dah besaq. Hahahahaha! Nyampah pulop rasa :P

Ayra dan 5bulan. Apa yg dia dah pandai? Dah pandai sebut "ma ma" , "ba ba" dah pandai nk pgg semua benda. Dan umah aku kne simpan segala brg kecik2 dlm kotak di stor atau mcm biasa umah omak eden sajor.
Bulan ni aku dah start google2 makanan tuk Ayra. Poning gak. Risau tak de masa nk buat kang aku bg mkn kepci je kang. Hehe. Kesian anok. Haa Ayra skang pun da pandai gelak. Gelak sakan lak tu. Tpi yg kecewa nya hanya dgn apak nyaaaa sahaja. Dgn amma nye, kemain susah gelak. Puas la aku hiburkan hati beliau. Huhu. 
Apsal hah Ayra tak mo gelak ngan mama? mama ni tak sesuai masuk raja lawak ker? Puih :D






Ni otw ke jay bee. Tgk la Ayra & Appak nya. 



Masa ni Ayra teman papa gi KLIA2 hantar pak Afgan. 

Mama nye pun amik la kesempatan. Hehe. Tgk la Ayra. Kemain nyee la. Hahaha


p/s : Dulu aku pernah bercita2 untuk buka kedai dobi before umur 30tahun. Alhamdulillah. One step closer. Ngeee. Semoga impian ku dipermudahkan. Aminnnn. 

2 comments:

suezen said...

wah nk buka kedai dobi....dh ade pekerja? meh laa amik kiter yg x seberapa ni keje. plssssssssssssss

Mama AF said...

hahaha. wei aku nk bukak kt pahang sanunnnn.