Monday, September 29, 2014

Pilihan Nama baby

Mama & Ayra





Assalamualaikum
Hari ni nak cite, pilihan nama2 baby. Haaaa mesti korang (kaum ibu) paling xcited bab pilih nama baby kan? Kaum Bapak ni sonyap je la ikot je laaaaa pilihan omak2 ni hah. Termasuk la Amin. Hehe.
Sbnarnye, since aku blom kawen lagi, aku dok sibok google nama baby tau! Over bangat ekau! Tumbok kang!Hehe

Pilihan Nama baby aku, berdasarkan nama aku & nama amin. Start dgn A, sbb apak nye Amin. Dan F, melalui nama ku. So terjadinya la baby AF. Bukan akademi fantasia menujuk puncak ye! choi!

Ayra = aira "dihormati"
Fathiyah = "kejayaan" & "kelapangan"


Ayra adalah pilihan nama dari aku. Manakala Fathiyah adalah pilihan nama dari Amin. So fair & square gituuwww. Tapi jenis Amin ni, ape je semua terserah kt aku. Sbb tu kite cayunk bangat kt judingggg. muahhhh ciked!

Sbnarnye dari dalam perot lagi aku slalu pgg "Ayra". Pastu mesti dia gerak2. Ouh rinduuuuu nyeeee zaman preggy! Nak preggy lagi! Eh :P


1 comment:

Papa Ayra said...

yesh ayra nak adik