Monday, April 20, 2015

Happy 1st bday sayang!

Assalamualaikum
Alhamdulillah, settle dah bday party Ayra. Happy bday sayang! Mama & papa buat small bday party Ayra kt Farm In the city, Seri Kembangan. Hah tgk invitation card tulis kepci. Apa citaaaaa??


Huh
Sbnarnye, smggu sblom start party, kepci tepon ckp terpaksa cancel party Ayra or any event kt kfc seri kembangan atas faktor2 keselamatan. Nah kelam kabut la aku n amin cari port nk buat party tuk anok ni. Maaf la sesangat, aku mmg tak gemor buat event kt umah. Apartment tk sesuai dan aku pemalas bab nk mngemas after event. Hah tu yg penting. Btw buat kt farm in the city tu sgt best! Makanan sedap. Aku amik buffet set ada nasi goreng kampong, snack meal ( hotdog, nugget dll) air sirap, sandwish. Untuk 30 kepala total rm 450. Murah dari kepci. Blh lepak sana selama 2 jam tp aku ritu bantai 3 jam. haha!
jom la layan gambo smbil aku cite sket :D
Sebelom tu, aku nk cite sket, tema majlis ni, Sofia The First. Sbb Ayra suka angaattt la cite tu.






Start 1:30pm tp aku smpai 1:40pm. Masa tu dah start org datang :D

Sofia the first dress theme by Dolie.Cupcakes. Btw aku sgt puas hati dgn decoration cupcakes ni. Spt yg terbayang dlm kepala aku! Cupcakes ni, kwn mmu aku yg buat. Thank you Oly!



Dress for Ayra aku beli kt Dreemika by Radiusite je. Tu pun beli sehari sblom majlis. Tu pun tggai selai tu je dan hanya purple! size L. Naseb Ayra muat. Muahahaha



Hah actually aku kempunan sgt cream puff kak ayu @shahida mustafa ( korang blh search kt fb ) Sgt sedap! Dan aku cod di sungai buloh hoccay! bapakk ahh jauh :D

Doorgift. Ala2 kenduri kawen nk doorgift bagai. Ala sekali setahun jeww :P Paperbag ni aku beli kt Glowing Party House di kajang. Tu pun last minute punya kije.

Hah ni la kt kedai Glowing Party House. Semua mende kaitan party semua ada kt sini! sgt puas hati dan harga yg berbaloi.


Hah muka memasing dah belengas sbb panas jugop kt situ. Haha. Giant Ballon kt belakang tu pun aku beli kt Glowing Party House. sebijik rm60. kalau beli berbijik2 mau pengsan aming juding tu nnt. So aku beli 2 bijik je huruf A & F. dan dua2 belon tu pun selamat terbang ke awan lepas abis event. Niat nak simpan kt umah kecundang. Btw Giant ballon tu blh recycle tau. blh simpan semula dan tiop semula. Hehe


Dah abis majlis, Anok aku pun dah hilang la dress sofia dia. Hahaha! Welcome note tu, aku design sendirik. print sendirikkk. Size A1 dan Easel + A1 size frame tu aku punya masa kawen dedlu. Skang blh recyle pakai balik untuk bday anok. Hehe. Easel tu aku beli kt kwn aku rm 80. 


Paling marbelesssss! Semua org suka sgt nutella cheese tart ni! Bos aku siap wassap aku mlm tu, "Syasya, tart td tu ada lagik tak? Esok bawak pi office ya!" hahaaha! yg ni pun sama, aku order kt kak ayu dgn creampuff tu.

Cake of the day! Sofia The First Cake ni by kak ayu jugak! Dlm tu rainbow cake. Adoi sedap sgt la! Dan sbnarnye bday ayra sama dgn acu dia, so nk sedapkan hati acu dia, aku suh kak ayu letak nama farahana fitrah skali kt cake. Happy bday acu! Dan acu dia kt london. Kecian acu. muahaha



A for AYRA!


Mama & Papa beli kan tricycle untuk ayra. Niat hati mama nk beli range rover. Tp tu coming soon la. bising lak papa awk nnt :D



No comments: